Lees voor

Reparatie plannen

Als iets kapot is of niet werkt zoals het zou moeten kunt u een reparatie plannen. Dit kan via MijnDomijn, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Heeft u geen MijnDomijn? Dan kunt u altijd telefonisch contact opnemen, een e-mail sturen of langskomen bij één van onze kantoren!

Categoriëen

Het lukt mij niet om zelf een reparatie uit te voeren. Wat nu?

Lukt het u toch niet zelf een reparatie uit te voeren? Geen nood! U kunt dan via MijnDomijn zelf een reparatie plannen als u een Thuis-plus pakket heeft. Op uw persoonlijke pagina vindt u de mogelijke reparaties. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice voor het plannen van een reparatie. Onze klantenservice is te bereiken via info@domijn.nl of 0900 – 335 0 335. U kunt maandag tot en met vrijdag ook op een van onze kantoren in Enschede, Haaksbergen en Losser terecht.

Hoe kan ik zien of een reparatie in een gemeenschappelijke ruimte van mijn complex of gebouw al is gemeld door een medebewoner?

Als u een repartie gaat melden over uw complex ziet u of er al melding is gedaan. Hiervoor moet u wel zijn ingelogd op MijnDomijn.

Hoe plan ik een reparatie?

U kunt gemakkelijk een reparatie plannen via onze website. Een MijnDomijn account is hiervoor niet nodig.

U heeft wel een <Thuis-plus pakket> nodig. In dit pakket zitten vier verschillende modules waarmee u het klein onderhoud aan ons uitbesteed. Mocht er iets kapot zijn wat onder één van de modules valt, dan kunt u hiervoor een reparatie plannen.

Ik wil een reparatie plannen, hoe werkt dat via MijnDomijn?

Log in op MijnDomijn. Klik vervolgens op 'reparatie plannen' in het hoofdmenu van MijnDomijn. Van daaruit kunt u aangeven waar iets kapot is: in uw woning, buiten uw woning of in een algemene ruimte van uw complex. U kunt door te klikken heel precies aangeven waar het defect zit. 

a a