Lees voor

MijnDomijn

MijnDomijn is ons klantportaal, en 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar. Bovendien is het helemaal gratis! MijnDomijn werkt ook perfect op uw mobiele telefoon of tablet.

Categoriëen

Ik ben mijn inlognaam en/of wachtwoord kwijt. Wat kan ik doen?

Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u dat aangeven op de inlogpagina. U wordt dan doorgeschakeld naar een webpagina waar u uw e-mailadres kunt opgeven. Er wordt dan een e-mail naar u gestuurd met een link waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Wanneer u uw inlognaam kwijt bent dan kunt u ons bellen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30u tot 17:00u via 0900 - 335 0 335.

Is MijnDomijn veilig?

Ja, MijnDomijn is een beveiligde omgeving en is uitvoerig getest op veiligheid. U kunt alleen inloggen op MijnDomijn met uw e-mailadres en een zelf ingesteld wachtwoord. Uw account is gekoppeld aan uw contract of woningzoekende account en bevat persoonlijke gegevens. Wees daarom voorzichtig met het delen van uw inloggegevens.

Ik heb een brief gekregen van Domijn over MijnDomijn, maar ik heb helemaal geen internet. Wat nu?

Dat is geen probleem. U kunt ook bij ons terecht via de telefoon of aan onze balie tijdens onze openingstijden. Kijkt u voor de openingstijden op onze website. Mocht u toch gebruik willen maken van MijnDomijn, dan kunt u ook inloggen op een openbare computer. Vergeet dan niet om na gebruik weer uit te loggen!

Kan iemand anders (bijvoorbeeld een familielid of vriend) namens mij MijnDomijn gebruiken?

Dat kan, daarvoor heeft diegene uw inloggegevens nodig. We raden het niet aan om iemand anders uw MijnDomijn te laten beheren, omdat hier uw persoonlijke gegevens op staan. Het is dus geheel op uw eigen risico.

Ik heb een koopwoning/bedrijfsruimte van Domijn. Kan ik MijnDomijn ook gebruiken?

Nee, MijnDomijn is alleen voor huurders van een sociale- of vrije sectorwoning.

Wat moet ik doen bij een foutmelding in MijnDomijn?

Probeer de webpagina opnieuw te laden (F5 op uw toetsenbord). Blijft de foutmelding terugkomen? Probeer dan eens opnieuw uit- en in te loggen. Is het probleem daarna nog niet opgelost, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Mijn account is geblokkeerd. Wat nu?

Als u drie keer een fout wachtwoord heeft ingevoerd, dan wordt uw account voor MijnDomijn geblokkeerd. Geblokkeerde accounts worden door ons automatisch gedeblokkeerd. Dit duurt maximaal 24 uur. Duurt dit voor u te lang? Dan kunt u tijdens kantooruren bellen naar 0900 - 335 0 335 (gebruikelijke belkosten) om uw account te deblokkeren.

Ik wil een reparatie plannen, hoe werkt dat via MijnDomijn?

Log in op MijnDomijn. Klik vervolgens op 'reparatie plannen' in het hoofdmenu van MijnDomijn. Van daaruit kunt u aangeven waar iets kapot is: in uw woning, buiten uw woning of in een algemene ruimte van uw complex. U kunt door te klikken heel precies aangeven waar het defect zit. 

Ik heb een reparatie gepland, maar ik zie deze niet terug in het overzicht reparaties. Wordt mijn reparatie wel in behandeling genomen?

Als de reparatie niet in het reparatieoverzicht staat en u geen bevestiging heeft ontvangen is er waarschijnlijk iets misgegaan. U kunt in dat geval de reparatie nogmaals plannen. Lukt ook dat niet? Dan kunt u de foutmelding en reparatie doorgeven aan onze klantenservice via of . U kunt ook maandag tot en met vrijdag langskomen op een van onze kantoren in Enschede, Haaksbergen en Losser.

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen. Kan dit?

Ja, dit kan. U moet hiervoor inloggen op uw MijnDomijn account. Als u woningzoekende bent gaat u vervolgens naar ‘mijn account’. Hier kunt u uw wachtwoord wijzigen. Als u huurder bent gaat u naar ‘mijn gegevens’ en vervolgens naar ‘mijn inloggegevens’. Het wachtwoord moet uit minimaal 6 karakters bestaan, waaronder minimaal 2 cijfers.

Kan ik de huur ook via MijnDomijn opzeggen?

Via MijnDomijn kunt u zelf uw huur opzeggen. Logt u hiervoor in op MijnDomijn. Als er een medehuurder op het contract staat, moet diegene ook de huur opzeggen. De medehuurder moet dit binnen 24 uur doorgeven nadat u de huur hebt opgezegd. Gebeurt dit niet binnen 24 uur, dan vervalt de opzegging en moet u opnieuw de huuropzegging doorgeven via MijnDomijn. Wij hanteren altijd een opzegtermijn van één maand. Een voorbeeld: zegt u de huur op 8 oktober op? Dan loopt uw huurcontract een maand door, tot en met 8 november.

Let u hierbij op dat de einddatum niet op een vrijdag, in het weekend of op een feestdag valt. In dat geval verschuift de einddatum automatisch naar de eerstvolgende werkdag.

Lukt het u niet om via MijnDomijn de huur op te zeggen? U kunt de huur ook opzeggen op een van onze kantoren in Enschede, Haaksbergen of Losser. Vergeet u dan niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Wat is MijnDomijn?

MijnDomijn is ons online klantenportaal. Huurders en woningzoekenden kunnen hier gratis terecht voor online dienstverlening. MijnDomijn heeft als voordeel dat u uw belangrijkste huurzaken regelt wanneer het u uitkomt, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Als woningzoekende kunt u via uw MijnDomijn account reageren op woningen. Het toewijzen van een woning gebeurt via ons lotingsysteem.

Ik ben medehuurder en wil mijn contract opzeggen. Kan dat via MijnDomijn?

Bent u medehuurder en van plan om te verhuizen, maar de hoofdhuurder blijft op het adres wonen? Vul dan op uw MijnDomijn account een afstandsverklaring in. Dan wordt u als medehuurder van het huurcontract afgehaald. Wilt u de huur opzeggen? Dan moet de hoofdhuurder ook de huur opzeggen.

Kan ik via MijnDomijn de huur opzeggen voor een overledene?

Bent u nabestaande van één van onze huurders? Allereerst wensen wij u veel sterkte in deze verdrietige periode. We helpen u in deze moeilijke tijd door zaken rondom het opzeggen van de huur of het aanpassen van het huurcontract samen met u te regelen.

U kunt op MijnDomijn de huur opzeggen of een afstandsverklaring invullen, maar u kunt natuurlijk ook persoonlijk langskomen.

Denkt u er dan aan om de volgende zaken mee te nemen:

  • Akte van overlijden;
  • Legitimatiebewijs van de overledene;
  • Uw eigen legitimatiebewijs.

Hoe maak ik een account aan voor MijnDomijn?

Ik ben al bekend bij Domijn

Als u al huurder of woningzoekende bent van Domijn dan kunt u een activeringscode opvragen bij Domijn. U kunt de code opvragen via onze website. Kies dan voor "Activeringscode aanvragen". U kunt ons ook bellen om uw activeringscode op te vragen. 

Vervolgens ontvangt u een brief met de activeringscode thuis. Hiermee maakt u een account aan voor MijnDomijn. 

Ik ben niet bekend bij Domijn

Als u nog niet bekend bent bij Domijn kunt u zich online inschrijven als woningzoekende. Als u zich inschrijft maakt u ook gelijk een account aan voor MijnDomijn. 

a a