Betaalmogelijkheden

Betaalmogelijkheden

Bij Domijn kunt u kiezen uit verschillende manieren om uw huur te betalen:

A. Automatische incasso

Via een machtiging geeft u Domijn toestemming om de huur rechtstreeks van uw bankrekening te incasseren. U kunt kiezen voor een incasso op de 1e, 5e, 10e, 15e, 20e en 25e van de maand. U kunt het machtigingsformulier vinden op MijnDomijn. Het machtigingsformulier vult u in, ondertekent u en stuurt u terug aan ons.

Let op: mocht het machtigingsformulier niet voldoende zijn ingevuld of niet zijn ondertekend, dan kunnen wij de machtiging niet verwerken.

B. Zelf uw huur betalen

U kunt de huur ook zelf overmaken. Dit kan op IBAN: NL85BNGH0285072900 onder vermelding van uw klantnummer en/of contractnummer. Deze vindt u op uw huurcontract. Op MijnDomijn kunt u het overmaken via Ideal of vraag een voorgedrukte acceptgiro aan. Dit kan aan de balie, telefonisch of via MijnDomijn.

Tip: geef uw bank de opdracht om iedere maand de huur over te maken. Let hierbij wel op wijzigingen zoals de jaarlijkse huurverhoging.

C. Contant uw huur betalen

Dit doet u bij GWK Travelex, Stationsplein 33 te Enschede. Kijkt u voor meer informatie over het GWK op www.gwk.nl.

Huurbetaling door een instantie

Wanneer uw geldzaken beheerd worden door een instantie kunnen zij uiteraard ook uw huur betalen. Daarnaast zijn er mogelijkheden om uw huur in te laten houden op uw loon of uitkering. Voordeel hiervan is dat u er geen omkijken naar heeft. Bovendien heeft u redelijke zekerheid dat de huur iedere maand betaald wordt. Dit neemt niet weg dat u altijd verantwoordelijk blijft, tenzij u onder curatele staat.

Veelgestelde vragen over dit onderwerp

Ik betaal via een automatische incasso, en toch krijg ik een betalingsherinnering. Wat moet ik doen?

Als u een herinnering krijgt dan hebben wij de huurbetaling niet ontvangen. Het is mogelijk dat uw huurbetaling door de bank is stopgezet of teruggehaald. Neemt u daarover contact op met uw bank.

Ik heb een machtiging afgegeven op de 1e van elke maand. Kan de incasso ook op een andere datum plaatsvinden?

Automatische incasso is mogelijk op de volgende momenten: de 1e, 5e, 10e, 15e, 20e of 25e van iedere maand. Dit kunt u zelf aanpassen op MijnDomijn.

Heeft u gevonden wat u zocht?

Hoe tevreden bent u over de informatie?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Welke informatie wilt u hier graag zien?

Heeft u een persoonlijk verzoek of een vraag? Dan kunt u direct de klantenservice mailen.

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Welke informatie wilt u hier graag zien?

Heeft u een persoonlijk verzoek of een vraag? Dan kunt u direct de klantenservice mailen.

Domijn maakt gebruik van cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en uw voorkeuren te onthouden. Lees meer op Domijn.nl/cookies