Ik kan niet inloggen

Ik kan niet inloggen

Als u problemen heeft met inloggen gaat u naar MijnDomijn en vult u uw gegevens in. Wij sturen u dan de juiste inloggegevens. Wanneer u al een account heeft op MijnDomijn, ontvangt u een e-mail met daarin een link waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. In alle andere gevallen ontvangt u een aanmeldcode en een persoonsnummer. Deze heeft u nodig om een account aan te maken.

Lukt het u niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice via 0900 - 335 0 335 (gebruikelijke belkosten) of info@domijn.nl. Ons kantoor in Enschede is iedere werkdag geopend van 8.00 tot 17.00 uur voor afspraken en vrije inloop, onze kantoren in Haaksbergen en Losser van 8.30 tot 17.00 uur. Als u zonder afspraak binnenloopt, hou er dan rekening mee dat het kan zijn dat u iets langer moet wachten óf maak direct een afspraak. Bent u niet in staat bij ons langs te komen? Onze collega's kunnen ook bij u langskomen tussen 11.00 uur en 19.30 uur om u verder te helpen. Maak hiervoor telefonisch een afspraak.


Mijn account is geblokkeerd. Wat nu?

Als u drie keer een foutief wachtwoord heeft ingevoerd, dan wordt uw account voor MijnDomijn geblokkeerd. Geblokkeerde accounts worden door Domijn automatisch gedeblokkeerd. Dit duurt maximaal 24 uur. Tijdens kantoortijden kunt u ons ook bellen om uw account te deblokkeren.

Heeft u gevonden wat u zocht?

Hoe tevreden bent u over de informatie?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Domijn maakt gebruik van cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en uw voorkeuren te onthouden. Lees meer op Domijn.nl/cookies