Ik kan niet inloggen

Ik kan niet inloggen

Als u problemen heeft met inloggen gaat u naar MijnDomijn en vult u uw gegevens in. Wij sturen u dan de juiste inloggegevens. Wanneer u al een account heeft op MijnDomijn, ontvangt u een e-mail met daarin een link waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. In alle andere gevallen ontvangt u een aanmeldcode en een persoonsnummer. Deze heeft u nodig om een account aan te maken.

Lukt het u niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice via 0900 - 335 0 335 (gebruikelijke belkosten) of info@domijn.nl. U kunt ook maandag tot en met vrijdag langskomen op een van onze kantoren in Enschede, Haaksbergen en Losser. De kantoren zijn iedere werkdag geopend van 8.30 tot 17.00 uur voor afspraken en vrije inloop. Als u zonder afspraak binnenloopt, hou er dan rekening mee dat het kan zijn dat u iets langer moet wachten óf maak direct een afspraak. Bent u niet in staat bij ons langs te komen? Onze collega's kunnen ook bij u langskomen tussen 11.00 uur en 19.30 uur om u verder te helpen. Maak hiervoor telefonisch een afspraak.


Mijn account is geblokkeerd. Wat nu?

Als u drie keer een foutief wachtwoord heeft ingevoerd, dan wordt uw account voor MijnDomijn geblokkeerd. Geblokkeerde accounts worden door Domijn automatisch gedeblokkeerd. Dit duurt maximaal 24 uur. Tijdens kantoortijden kunt u ons ook bellen om uw account te deblokkeren.

Heeft u gevonden wat u zocht?

Hoe tevreden bent u over de informatie?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Domijn maakt gebruik van cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en uw voorkeuren te onthouden. Lees meer op Domijn.nl/cookies