Ik kan niet inloggen

Ik kan niet inloggen

Als u problemen heeft met inloggen gaat u naar MijnDomijn vult u uw gegevens in. Wij sturen u dan de juiste inloggegevens. Wanneer u al een account heeft op MijnDomijn, ontvangt u een e-mail met daarin een link waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. In alle andere gevallen ontvangt u een aanmeldcode en een persoonsnummer. Deze heeft u nodig om een account aan te maken.


Mijn account is geblokkeerd. Wat nu?

Als u drie keer een foutief wachtwoord heeft ingevoerd, dan wordt uw account voor MijnDomijn geblokkeerd. Geblokkeerde accounts worden door Domijn automatisch gedeblokkeerd. Dit duurt maximaal 24 uur. Tijdens kantoortijden kunt u ons ook bellen om uw account te deblokkeren.

Heeft u gevonden wat u zocht?

Hoe tevreden bent u over de informatie?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Welke informatie wilt u hier graag zien?

Heeft u een persoonlijk verzoek of een vraag? Dan kunt u direct de klantenservice mailen.

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Welke informatie wilt u hier graag zien?

Heeft u een persoonlijk verzoek of een vraag? Dan kunt u direct de klantenservice mailen.

Domijn maakt gebruik van cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en uw voorkeuren te onthouden. Lees meer op Domijn.nl/cookies