Hulp nodig?

Hulp nodig?

Heeft u vragen over het betalen van uw huur, afrekeningen van stook-en service kosten? Of voorziet u betalingsproblemen of een mogelijke huurachterstand? Neem dan gerust contact met ons op.

Wij kijken samen met u hoe de huurachterstand is ontstaan en welke oplossing voor u het meest passend is. U kunt hiervoor het best een afspraak met ons maken. Dan weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben. Bel ons via het algemene nummer 0900-335 0 335 (gebruikelijke belkosten) of stuur een e-mail aan info@domijn.nl. U kunt ook maandag tot en met vrijdag langskomen op een van onze kantoren in Enschede, Haaksbergen en Losser. Ons kantoor in Enschede is iedere werkdag geopend van 8.00 tot 17.00 uur voor afspraken en vrije inloop, onze kantoren in Haaksbergen en Losser van 8.30 tot 17.00 uur. Als u zonder afspraak binnenloopt, hou er dan rekening mee dat het kan zijn dat u iets langer moet wachten óf maak direct een afspraak. Bent u niet in staat bij ons langs te komen? Onze collega's kunnen ook bij u langskomen tussen 11.00 uur en 19.30 uur. Maak hiervoor telefonisch een afspraak.


Heeft u gevonden wat u zocht?

Hoe tevreden bent u over de informatie?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Domijn maakt gebruik van cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en uw voorkeuren te onthouden. Lees meer op Domijn.nl/cookies