Inspraak huurders

Inspraak huurders

Bij Domijn staat de klant centraal. Daarom vinden wij inspraak belangrijk. Dit kan op verschillende manieren.


Uw mening telt!

“Woont u naar uw zin? Wat vindt u van uw woning? Is Domijn goed bereikbaar? Wat vindt u van onze medewerkers?” Deze en andere vragen stellen wij continu aan onze klanten in ons klanttevredenheidsonderzoek. We horen graag wat we goed doen, maar vooral ook wat beter kan. Alleen zo kunnen we onze dienstverlening nog verder verbeteren.

Bewonerscommissie
Huurders van een complex of buurt hebben de mogelijkheid zich te organiseren in een bewonerscommissie. Een bewonerscommissie is voor Domijn het aanspreekpunt als het gaat om zaken over woningen en woonomgeving.

Huurdersverenigingen
Domijn overlegt regelmatig met haar huurdersverenigingen over allerlei lokale aangelegenheden, die voor u als huurder van belang zijn.

Participatiebeleid
Door goed te luisteren naar onze bewoners en partners willen we erachter komen wat hen beweegt. En wat de verwachtingen zijn over onze maatschappelijke bijdrage. Om dat te bereiken, hebben we een nieuw participatiebeleid opgesteld. Hierin beschrijven we hoe wij bewoners en partners betrekken en laten meedenken, meepraten en meedoen

Heeft u gevonden wat u zocht?

Hoe tevreden bent u over de informatie?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Domijn maakt gebruik van cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om de website en uw gebruiksgemak te verbeteren. We verzamelen hiermee geen persoonsgegevens, de data is volledig anoniem. Lees meer op Domijn.nl/cookies