Klacht melden

Klacht melden

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over Domijn, uw woning of omgeving. Bijvoorbeeld over onze dienstverlening, overlast van buren of over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Als u een klacht heeft, dan horen wij dat graag. U kunt ons telefonisch (0900 - 335 0 335, gebruikelijke belkosten) of per e-mail (info@domijn.nl) bereiken. Ons kantoor in Enschede is iedere werkdag geopend van 8.00 tot 17.00 uur voor afspraken en vrije inloop, onze kantoren in Haaksbergen en Losser van 8.30 tot 17.00 uur. Als u zonder afspraak binnenloopt, hou er dan rekening mee dat het kan zijn dat u iets langer moet wachten óf maak direct een afspraak. Wij proberen er dan samen met u uit te komen. 

Als u een klacht heeft over onze dienstverlening dan kunt u deze doorgeven op mijn.domijn.nl. Klachten die gaan over overlast kunt u ook melden op mijn.domijn.nl. U kunt natuurlijk ook bellen. Wij maken dan een afspraak met u.


Onafhankelijke klachtencommissie

Wij doen er alles aan om uw klacht te verhelpen. Maar het kan zijn dat u er met Domijn niet uit komt. In dit geval meldt u uw klacht bij de onafhankelijke organisatie Klachtencommissie Woningcorporaties Twente.

Een aantal woningcorporaties uit Twente is hier bij aangesloten, Domijn ook. Heeft u een klacht en komt u er met Domijn niet uit? Dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de klachtencommissie. Op de website van Klachtencommissie Woningcorporaties Twente downloadt u het klachtenformulier. Hier leest u ook meer informatie over het melden van een klacht.

Veelgestelde vragen over dit onderwerp

Wanneer schakel ik de klachtencommissie in?

Uw klacht gaat over het handelen of nalaten van Domijn. Zo kan het zijn dat u een wens heeft waar Domijn niet aan voldoet, terwijl u vindt dat die wens redelijk is. Of, u heeft een klacht gemeld bij Domijn en u vindt dat die onterecht is afgewezen. Met dit soort klachten kunt u terecht bij de klachtencommissie.

De klachtencommissie behandelt geen klachten over:

  • de hoogte van de huur;
  • het onderhoud van uw huis;
  • klachten over regels die door de overheid zijn ingesteld.

De klachtencommissie neemt uw klacht pas in behandeling als u bij Domijn de klacht met de hoogst verantwoordelijke persoon heeft besproken.

Hoe dien ik een klacht in bij de klachtencommissie?

U kunt uw klacht alleen schriftelijk bij de klachtencommissie melden. Op de website van Klachtencommissie Woningcorporaties Twente downloadt u het klachtenformulier.

Heeft u gevonden wat u zocht?

Hoe tevreden bent u over de informatie?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Domijn maakt gebruik van cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om de website en uw gebruiksgemak te verbeteren. We verzamelen hiermee geen persoonsgegevens, de data is volledig anoniem. Lees meer op Domijn.nl/cookies