Reparatie inplannen

Reparatie inplannen

Iets kapot? Geen nood! Onze vakmannen staan voor u klaar. Zijn het kleine reparaties? Misschien staat de stap-voor-stap oplossing wel in een klusvideo.
Op MijnDomijn plant u een reparatie in wanneer het u uitkomt. In de video kunt u zien waar wij als corporatie verantwoordelijk voor zijn en wat u zelf kunt doen. Met een Thuis-plus pakket kunt u ons inschakelen voor bepaalde reparaties als u er geen tijd voor heeft of als het u niet lukt.


Bekijk de video voor meer uitleg



Veelgestelde vragen over dit onderwerp

Wat doet Domijn?

Wij onderhouden de vaste delen van uw woning. Dat zijn bijvoorbeeld wanden en trappen, maar ook daken en gevelwerk. Mankeert daar iets aan, dan repareren wij dat voor u. Vul daarvoor een reparatieverzoek in.

Wie voert de werkzaamheden uit?

Domijn heeft een eigen onderhoud en service bedrijf. Onze vakmannen lossen dagelijkse problemen voor u op. Dit kan gaan om een klemmende deur of een kapotte ruit.

Wat doet u zelf?

U doet zelf de kleine reparaties. Dit zijn reparaties die voortkomen uit het dagelijks gebruik van uw woning. Een lekkende kraan bijvoorbeeld. Of een nieuw scharnier op een keukenkastje. U bent verantwoordelijk voor deze klussen. Wij nemen een deel van die klussen van u over, wanneer u kiest voor ons Thuis-plus pakket.

Wat is een Thuis-plus pakket?

Met het Thuis-plus pakket bent u voor een klein bedrag per maand verzekerd van hulp bij de meeste reparaties in uw woning. De maandelijkse bijdrage betaalt u tegelijk met de huur. Het abonnement op een module kunt u ieder moment van het jaar stopzetten. Houdt u wel rekening met een opzegtermijn van één maand. Meer informatie vindt u hier.

Ik wil een reparatie plannen, hoe werkt dat via MijnDomijn?

Via MijnDomijn is het erg makkelijk om een reparatie te plannen. Klik op ‘reparatie plannen’ en u komt op een overzichtsafbeelding van een huis of appartement. Als u met de muis over de ruimten heengaat ziet u ze ‘oplichten’. Vervolgens klikt u op de ruimte in het huis waar u een reparatie wilt laten doen. U wordt door verschillende stappen heen geleid en kunt direct de reparatie plannen. Komt u er echt niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@domijn.nl of 0900- 335 0 335.

Ik heb een reparatie ingepland, maar dit is niet meer nodig. Hoe kan ik de afspraak annuleren?

Neemt u voor het annuleren van de afspraak contact op met onze klantenservice via info@domijn.nl of 0900- 335 0 335.

Hoe kan ik zien of een reparatie in mijn complex/gebouw al is gemeld door een medebewoner?

Op de pagina ‘Overzicht reparaties’ onder ‘Reparatie plannen’ ziet u een overzicht van uw geplande reparaties. Het tweede scherm (onderaan de pagina) geeft de gemelde reparaties binnen het complex weer.

Ik heb een reparatie ingepland, maar ik zie deze niet terug in het overzicht van reparaties. Wordt mijn reparatie wel in behandeling genomen?

Als de reparatie niet in het reparatieoverzicht staat en u geen bevestigingsmail heeft ontvangen is er waarschijnlijk iets misgegaan. U kunt de reparatie nogmaals plannen. Lukt ook dat niet, dan kunt u de foutmelding en de reparatie doorgeven aan onze klantenservice via info@domijn.nl of 0900- 335 0 335.

Heeft u gevonden wat u zocht?

Hoe tevreden bent u over de informatie?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Welke informatie wilt u hier graag zien?

Heeft u een persoonlijk verzoek of een vraag? Dan kunt u direct de klantenservice mailen.

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Welke informatie wilt u hier graag zien?

Heeft u een persoonlijk verzoek of een vraag? Dan kunt u direct de klantenservice mailen.

Domijn maakt gebruik van cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en uw voorkeuren te onthouden. Lees meer op Domijn.nl/cookies