Reparatieverzoek inplannen

Reparatieverzoek inplannen

Het inplannen van een reparatie kan via MijnDomijn. Hier staan ook de overzichten van alle reparaties die door u en door anderen binnen het complex zijn gemeld. Meer informatie over reparatieverzoeken vindt u hier.

Afspraak annuleren

Heeft u een reparatie ingepland en is die niet meer nodig? Neemt u dan contact op met onze klantenservice via info@domijn.nl of 0900- 335 0 335.

Veelgestelde vragen over dit onderwerp

Ik wil een reparatie plannen, hoe werkt dat via MijnDomijn?

Via MijnDomijn is het erg makkelijk om een reparatie te plannen. Klik op ‘reparatie plannen’ en u komt op een overzichtsafbeelding van een huis of appartement. Als u met de muis over de ruimten heengaat ziet u ze ‘oplichten’. Vervolgens klikt u op de ruimte in het huis waar u een reparatie wilt laten doen. U wordt door verschillende stappen heen geleid en kunt direct de reparatie plannen. Komt u er echt niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@domijn.nl of 0900- 335 0 335.

Hoe kan ik zien of een reparatie in mijn complex/gebouw al is gemeld door een medebewoner?

Op de pagina ‘Overzicht reparaties’ onder ‘Reparatie plannen’ ziet u een overzicht van uw geplande reparaties. Het tweede scherm (onderaan de pagina) geeft de gemelde reparaties binnen het complex weer.

Ik heb een reparatie ingepland, maar ik zie deze niet terug in het overzicht van reparaties. Wordt mijn reparatie wel in behandeling genomen?

Als de reparatie niet in het reparatieoverzicht staat en u geen bevestigingsmail heeft ontvangen is er waarschijnlijk iets misgegaan. U kunt de reparatie nogmaals plannen. Lukt ook dat niet, dan kunt u de foutmelding en de reparatie doorgeven aan onze klantenservice via info@domijn.nl of 0900- 335 0 335.

Heeft u gevonden wat u zocht?

Hoe tevreden bent u over de informatie?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Welke informatie wilt u hier graag zien?

Heeft u een persoonlijk verzoek of een vraag? Dan kunt u direct de klantenservice mailen.

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Welke informatie wilt u hier graag zien?

Heeft u een persoonlijk verzoek of een vraag? Dan kunt u direct de klantenservice mailen.

Domijn maakt gebruik van cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en uw voorkeuren te onthouden. Lees meer op Domijn.nl/cookies