Wat is MijnDomijn?

Wat is MijnDomijn?

MijnDomijn is het online klantenportaal van Domijn. Huurders en woningzoekenden kunnen hier terecht voor online dienstverlening. MijnDomijn heeft als voordeel dat u uw belangrijkste huurzaken regelt wanneer het u uitkomt. 24 uur per dag, 7 dagen per week. MijnDomijn is een kosteloze extra service. Daarnaast kunt u, zoals u gewend bent, ook bij ons terecht via de mail (info@domijn.nl), de telefoon (0900 - 335 0 335, gebruikelijke belkosten) of onze balie tijdens onze kantooruren. De kantoren zijn iedere werkdag geopend van 8.30 tot 17.00 uur voor afspraken en vrije inloop. Als u zonder afspraak binnenloopt, hou er dan rekening mee dat het kan zijn dat u iets langer moet wachten óf maak direct een afspraak. 

Bent u niet in staat bij ons langs te komen? Onze collega's kunnen ook bij u langskomen tussen 11.00 uur en 19.30 uur om u verder te helpen. Maak hiervoor telefonisch een afspraak.

Veelgestelde vragen over dit onderwerp

Ik heb een brief van Domijn gekregen over MijnDomijn, maar ik heb helemaal geen internet. Wat moet ik daar nu mee?

Het gebruik van MijnDomijn is niet plaatsgebonden. Als u ergens anders gebruik kunt maken van het internet, dan kunt u daar ook inloggen op MijnDomijn. Denkt u er wel aan om na het gebruik uit te loggen.

Kan iemand anders (bijvoorbeeld een familielid of een vriend) namens mij MijnDomijn gebruiken?

Ja dit kan, maar wel op uw eigen risico. Uw account op MijnDomijn is gekoppeld aan uw contract en bevat persoonlijke gegevens. Om misbruik te voorkomen, adviseren wij u om uw inloggegevens niet aan derden te verstrekken.

Ik heb een koopwoning/bedrijfsruimte van Domijn en heb gehoord van MijnDomijn. Kan ik daar ook gebruik van maken?

U kunt helaas geen gebruik maken van MijnDomijn. MijnDomijn is alleen voor huurders van een sociale of vrije sectorhuurwoning.

Bij het gebruikmaken van MijnDomijn krijg ik een onduidelijke foutmelding te zien. Wat nu?

Wat vervelend dat u een onduidelijke fout te zien krijgt. U kunt proberen de pagina opnieuw te laden. Dit doet u via de F5 knop op het toetsenbord. Is de foutmelding dan niet weg? Log dan uit en log opnieuw in. Is het probleem dan nog niet verholpen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@domijn.nl of 0900- 335 0 335 (gebruikelijke belkosten). U kunt ook maandag tot en met vrijdag langskomen op een van onze kantoren in Enschede, Haaksbergen en Losser. De kantoren zijn iedere werkdag geopend van 8.30 tot 17.00 uur voor afspraken en vrije inloop. Als u zonder afspraak binnenloopt, hou er dan rekening mee dat het kan zijn dat u iets langer moet wachten óf maak direct een afspraak. Bent u niet in staat bij ons langs te komen? Onze collega's kunnen ook bij u langskomen tussen 11.00 uur en 19.30 uur om u verder te helpen. Maak hiervoor telefonisch een afspraak.

Mijn account is geblokkeerd. Wat nu?

Als u drie keer een foutief wachtwoord heeft ingevoerd, dan wordt uw account voor MijnDomijn account geblokkeerd. Geblokkeerde accounts worden door Domijn automatisch gedeblokkeerd. Dit duurt maximaal een werkdag. Wilt u niet wachten? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0900 - 335 0 335 (gebruikelijke belkosten).

Heeft u gevonden wat u zocht?

Hoe tevreden bent u over de informatie?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Domijn maakt gebruik van cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en uw voorkeuren te onthouden. Lees meer op Domijn.nl/cookies