Werken op afspraak

Werken op afspraak

Met afspraak nog sneller geholpen!

U kunt ook op afspraak met uw vragen bij ons terecht. Afspraken zijn op iedere werkdag mogelijk, als het nodig is ook in de avonduren. Spontaan binnen wandelen kan nog steeds, het enige verschil is dat afspraken voor gaan. Door meer op afspraak te werken kunnen onze medewerkers snellere en vollediger hulp bieden.

Bent u slecht ter been of is er een andere reden waarom u niet naar ons kantoor kan komen? Of vindt u het prettiger om een medewerker thuis te spreken? Dan komen onze medewerkers graag naar u toe. Ook een afspraak ergens in de wijk is mogelijk. Bijvoorbeeld in een wijkcentrum of het Kulturhus Overdinkel. Afspraken kunnen heel gemakkelijk gemaakt worden door te bellen naar 0900 – 335 0 335. Reparaties kunt u via MijnDomijn online inplannen.

Ruime openingstijden 

In Enschede bent u van 08:00 uur tot 17:00 uur met én zonder afspraak welkom. Zowel in Haaksbergen als Losser geldt dat u er van 08:30 uur tot 13:00 uur met én zonder afspraak met uw vragen terecht kan. Deze kantoren zijn ook in de middag geopend voor afspraken. De actuele openingstijden zijn te vinden bij onze contactgegevens.

Thuis voelen, óók op ons kantoor 

Paul Egging werkt als teamleider Front Office bij Domijn. Hij vertelt: “Wij willen graag dat onze klanten zich thuis voelen. In hun woning en wijk, maar óók als ze in contact zijn met onze medewerkers. Daarom werken we nog meer op afspraak. Hierdoor zijn klanten sneller aan de beurt én kunnen we hen nog meer aandacht geven! Klanten zijn tijdens onze openingstijden altijd welkom. Het verschil is dat afspraken voor gaan. Komt er iemand binnen zonder afspraak? Geen probleem, dan kijken we of we tijd vrij kunnen maken. Het kan zijn dat de klant even moet wachten of dat er direct een afspraak gemaakt wordt voor een ander moment.”

Vragen?

Heeft u vragen naar aanleiding van dit bericht? Meer informatie vindt u bij veelgestelde vragen hieronder . Staat uw vraag er niet tussen? Belt u dan naar 0900 – 335 0 335 (gebruikelijke belkosten). Wij helpen u graag!

Veelgestelde vragen over dit onderwerp

Waarom werken jullie nu ook op afspraak?

Om onze dienstverlening verder te verbeteren. We willen graag de zaken in één keer goed regelen voor klanten. Afspraken kunnen we voorbereiden. En geven ons meer tijd om klanten de aandacht te geven die zij verdienen op het moment dat dit hen het beste uitkomt. 

Moet ik altijd een afspraak maken?

Nee, dat hoeft niet. De keuze is aan u! U bent bij ons altijd welkom. Met een afspraak zorgt u ervoor dat u niet hoeft te wachten en we alle tijd voor u kunnen maken.

Op welke tijden kan ik bij jullie terecht?

In Enschede bent u van 08:30u tot 17:00u met én zonder afspraak welkom. Zowel in Haaksbergen als Losser geldt dat u van 08:30u tot 13:00u met én zonder afspraak met uw vragen terecht kan. Van 13:00u tot 17:00u zijn de kantoren in principe alleen geopend voor afspraken. De actuele openingstijden zijn altijd te vinden op www.domijn.nl/contactgegevens

Ik wil graag ‘s avonds een afspraak met jullie, kan dat?

Ja, dat kan op werkdagen als u in Enschede, Haaksbergen, Losser of omliggende dorpen woont. ‘s Avonds bezoeken wij u graag thuis tot 19.30 uur. Onze kantoren zijn ’s avonds niet open. Een afspraak in een wijkcentrum, zoals bijvoorbeeld Kulturhus Overdinkel, kan ook.

Komen jullie ook bij mij thuis? 

Ja, dat kan op werkdagen als u in Enschede, Haaksbergen, Losser of omliggende dorpen woont. ‘s Avonds bezoeken wij u graag thuis tot 19.30 uur. Onze kantoren zijn ’s avonds niet open. Een afspraak in een wijkcentrum, zoals bijvoorbeeld Kulturhus Overdinkel, kan ook.

Ik wil in het weekend een afspraak maken met jullie, kan dat?

In het weekend zijn wij telefonisch niet bereikbaar en zijn onze kantoren niet open. Voor spoedeisende reparaties belt u 0900-335 03 35. Andere vragen kunt u ook mailen naar info@domijn.nl.

Met wie kan ik een afspraak maken?

Als u ons belt, kijken wij wie uw vragen het beste kan beantwoorden. Belt u tussen 08:30u en 17:00u naar 0900 - 335 0 335 om een afspraak te maken. 

Hoe kan ik een afspraak maken? 

U kunt voor een afspraak bellen naar 0900 – 335 0 335. Ook kunt u hiervoor langskomen op één van onze kantoren. In MijnDomijn kunt u 24-7 online reparaties plannen, correspondentie inzien, de huur opzeggen en aanvragen indienen voor bijvoorbeeld een verhuurderverklaring.  

Heeft u meerdere vragen? Geeft u dat dan van tevoren aan. Dan maken wij graag extra tijd voor u. 

Kan ik parkeren bij jullie kantoren? 

U kunt niet op ons terrein parkeren. Klik hier (www.domijn.nl/contactgegevens) voor informatie over parkeren vlakbij onze kantoren. 

Moet ik iets meenemen naar mijn afspraak? 

Neemt u altijd uw identiteitsbewijs en agenda mee. Wanneer u de afspraak maakt, vertellen wij u of u daarnaast nog iets mee moet nemen. Het is handig om al uw vragen van tevoren op te schrijven, dan vergeet u niets. 

Waarvoor kan ik een afspraak maken? 

U kunt voor al uw vragen een afspraak maken. Belt u naar 0900 - 335 0 335 en wij kijken hoe wij u het beste kunnen helpen. 

Kan ik de afspraak voorbereiden? 

Dat kan zeker! Schrijft u al uw vragen van tevoren op, dan vergeet u niets! Breng uw legitimatie en agenda mee naar de afspraak. 

Ik ben verhinderd, wat nu? 

Belt u ons via 0900 - 335 0 335 en wij maken graag een nieuwe afspraak voor u. 

Hoe kan ik de medewerker bereiken met wie ik een afspraak heb?

Belt u ons via 0900 - 335 0 335 en wij verbinden u door. 

Hoe lang duurt een afspraak? 

Dat hangt af van uw vraag. Wij spreken dat samen met u af. Heeft u meerdere vragen? Geef het aan, dan maken wij graag meer tijd voor u. 

Heeft u gevonden wat u zocht?

Hoe tevreden bent u over de informatie?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Hoe tevreden bent u over de informatie?


Wat mist u of wilt u vragen?

Domijn maakt gebruik van cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om de website en uw gebruiksgemak te verbeteren. We verzamelen hiermee geen persoonsgegevens, de data is volledig anoniem. Lees meer op Domijn.nl/cookies