Lees voor

Klacht melden

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over Domijn, uw woning of omgeving. Bijvoorbeeld over onze dienstverlening, overlast van buren of over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Als u een klacht heeft, dan horen wij dat graag. U kunt ons telefonisch (0900  335 0 335, gebruikelijke belkosten) of per e-mail (info@domijn.nl) bereiken. Ons kantoor in Enschede is iedere werkdag geopend van 8.00 tot 17.00 uur voor afspraken en vrije inloop, onze kantoren in Haaksbergen en Losser van 8.30 tot 17.00 uur. Als u zonder afspraak binnenloopt, hou er dan rekening mee dat het kan zijn dat u iets langer moet wachten óf maak direct een afspraak. Wij proberen er dan samen met u uit te komen.

Als u een klacht heeft over onze dienstverlening dan kunt u deze doorgeven op MijnDomijn. Klachten die gaan over overlast kunt u ook melden op MijnDomijn. U kunt natuurlijk ook bellen. Wij maken dan een afspraak met u.

Onafhankelijke klachtencommissie

Wij doen er alles aan om uw klacht te verhelpen. Maar het kan zijn dat u er met Domijn niet uit komt. In dit geval meldt u uw klacht bij de onafhankelijke organisatie Klachtencommissie Woningcorporaties Twente.

Een aantal woningcorporaties uit Twente is hier bij aangesloten, Domijn ook. Heeft u een klacht en komt u er met Domijn niet uit? Dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de klachtencommissie. Op de website van Klachtencommissie Woningcorporaties Twente downloadt u het klachtenformulier. Hier leest u ook meer informatie over het melden van een klacht.

a a