Zelf een reparatie plannen

Lekt de kraan, klemt de deur of heb je een andere reparatie? Kleine reparaties in je huis plan je zelf gemakkelijk en snel in door je aan te melden met je postcode en huisnummer. Je kan dit natuurlijk ook via MijnDomijn regelen. Ingepland? Mooi! Dan komen onze vakmannen bij je langs om het te repareren (of soms een aannemer).

Categoriëen

Hoe plan ik mijn reparatie?

Heel eenvoudig! Kleine reparaties in je huis plan je zelf gemakkelijk en snel in door je aan te melden met je postcode en huisnummer. Je kan dit natuurlijk ook via MijnDomijn regelen. Lukt het toch niet via de website of heb je geen account? Neem dan contact met ons op via 0900-3350335.

Welke reparaties kan ik doorgeven?

Heb je een Thuis Plus Pakket? Dan kun je voor alle kleine reparaties bij ons terecht. Heb je geen Thuis Plus Pakket? Dan moet je zelf aan de klus. Je kan natuurlijk ook alsnog een Thuis Plus Pakket afsluiten. 

Kan ik een afspraak maken met de technisch consulent?

Soms is een probleem niet op te lossen met het gereedschap in onze bussen en is er net iets meer nodig dan alleen een tochtstrip of een spijker. Voor alle technische dingen die groter zijn dan een normale reparatie plannen we graag een inspectie in met onze opzichter. Hij of zij kijkt met je naar het probleem en zoekt naar een mogelijke oplossing. Bel je ons even via 0900-3350335 om een afspraak te maken?

a a