Lees voor
19
nov.

Onderhoud aan de woning. Wat doen wij en wat verwachten wij van onze huurder.

Een woning is soms aan onderhoud toe. Wij zorgen voor noodzakelijke veranderingen en grote klussen aan de woning. Denk aan het vervangen van een oude keuken, of buitenschilderwerk. Ook andere mankementen zoals lekkage of een elektrastoring maken onze vakmannen in orde. Want, wij vinden het belangrijk dat onze huurders fijn en veilig wonen. Ruud Elshoff, technisch consulent bij Domijn, vertelt u hier meer over.

Gemak voor de huurder
“Sommige huurders draaien hun hand niet om voor een klus, maar hebben geen tijd. Of ze vinden klussen juist lastig. Het Thuis Plus Pakket biedt uitkomst. Voor een klein bedrag per maand helpen we bij de meeste reparaties in de woning. De huurder bepaalt zelf waarvoor hij of zij hulp inschakelt, want we bieden verschillende modules aan. Een abonnement is niet verplicht en altijd opzegbaar.”

Handige klusvideo’s
“Eenvoudige klussen of reparaties zoals cv bijvullen of een keukenkastje bijstellen, kan de huurder zelf doen. Daarom helpen we hem of haar op weg in een aantal klusvideo’s. Bekijk de video’s op onze facebookpagina.”

Woning aanpassen
“Voor ons staat voorop dat mensen zich thuis voelen in hun woning. Daarom bieden we hen de gelegenheid om de woning naar eigen smaak in te richten en aan te passen. Voor sommige veranderingen die niet perse nodig zijn, is onze toestemming wel nodig. Denk aan een overkapping, uitbouw of het verwijderen van een binnenmuur. We raden onze huurders altijd aan om contact op te nemen. In de woonwijzer van Domijn.nl staat overigens ook precies wat wel en niet mag. Gemakkelijk en snel een verandering aanvragen, kan ook via mijn.domijn.nl. Ik kom dan op afspraak langs om de wensen door te spreken. Zodra de aanvraag is goedgekeurd, kan de huurder aan de slag!”

Op de foto: van links naar rechts, Ruud Elshoff (technisch consulent), Harry Kip (vakman), Vincent Padberg (vakman) 

a a